Monday, December 6, 2010

~Nak cantik tak??~

Assalamualaikum...

Korang..nak tanya ni..ada tak wanita di dunia ni yang tak nak cantik?ermm..rasanya semua org akan jawabbb YES!!! wanita + cantik = tak dapat dipisahkan..kan?kan? saya pun nak cantik gak..eheh..walaupun tau wajah kita tak akan berubah melainkan buat pembedahan plastik..baru la dapat muka cantik mcm siti nurhaliza ke..angelina jolie ke..hehe..tapi kita tak kan nak kena buat macam tu kan sebab semata-mata nak cantik?..tapi cantik bukan setakat kat wajah aje kan?gemuk sangat pun x brp ok..kurus sgt pun x brp ok gak..so cane?ha.. korang jangan risau...tak pe la x secantik bidadari kayangan pun..cuma yang penting kita dapat menambah keyakinan diri melaluiiiiiiiii......


jeng...jeng...jeng...taraaaaa....




YES! Pemakaian dalam pembentukan badan berFIR!


haa...tu la dia yang nak di ceritakan..


Saya nak share dengan kawan-kawan di luar sana yg bahawasanya betapa premium beautiful ini sepatutnya memang wajid diMILIKI oleh setiap daripada kita yang bergelar WANITA...kerana apa? haa..ini la yg mesti korng tau. Saya dulu pun xnak pakai pun, sebab duk pk mcm2 sebagaimana yang korang pk tu la kan..tp bila dah cuba sekali..wah tiba2 je rasa timbul keyakinan sbb automatik bdn kita jadi lain, dah xada spare tayar..dah x ada perut bunnnn...hehe.terbentuk dengan mantap dan jayannya.hahaha..betul2 ni..bukan omong kosong..tp yang pastinya bukan untuk cantik sahaja,,dan sy mmg seorang yg mementingkan kecantikan dan kesihatan..KECANTIKAN +KESIHATAN = KEYAKINAN..


So ini adalah kenapa kita WAJIB pakai Premium Beautiful yg bertaraf  dunia ni :)


nak yg mcm dalam cermin tu ke??hehe

atau...


melentik kan..
and..

Premium Beautiful ini antaranya mengandungi :

SINAR INFRA MERAH JARAK JAUH ( FIR) 
~melancarkan peredaran darah,  melangsingkan badan dan mengatasi rasa letih dengan cepat . .
- menghilangkan masalah bau badan. materialnya adalah berkualiti tinggi dengan fungsi anti gulung memberikan rasa nyaman dan bentuk badan yg menawan.
- paling penting..dapat mencegah sel kanser daripada bergerak aktif kerana adanya FIR ini.
Manfaat dan kelebihan dari Premium Beautiful ialah :

*Membakar lemak dibahagian yang berlebihan
*Mengangkat payudara dan faraj serta menghindari bentuk paha yg kendur
*Mengecilkan perut
*Merampingkan Pinggang
*Membentuk belakang badan
*Sangat sesuai digalakkan bagi wanita yang baru bersalin kerana premium beautiful dapat merampingkan perut dan mengencangkan payudara..

Banyak sangat faedah dan kebaikan pemakaian premium beautiful ni..percubaan percuma..contact la saya..nanti sy akan citer lagi detail n korang leh la try dulu betul ke x spt yg sy citer ni..

~come n contact me .. 019 3992384 (rehan)~




3 comments:

  1. cantik, menarik dan tertarik....yeyyyyy

    ReplyDelete
  2. raihan, jom join bloglarian

    u have been tag ;)

    ReplyDelete
  3. good info...mesti mau cuba 1. Sgt rugi ladies di luar sana tak mau cube...

    ReplyDelete